Історія розвитку автобусного транспорту

Першу регулярну автобусну лінію в Києві відкрито в 1925 році за маршрутом: площа 3-го Інтернаціоналу (тепер Європейська площа) - вулиця Л. П'ятакова (тепер вулиця Саксаганського). В грудні того ж року було відкрито другу лінію (Деміївську). Використовували в той час автобуси марок "Мерседес-Даймлер" і "Фіат".

Починаючи з 1929 року, автобусний парк міста поповнюється машинами вітчизняного виробництва: з 1932 року - 19-місними автобусами ЗІС-18, з 1938 року - 24-місними автобусами ЗІС-16.

У 1934 році було створено автобусно-таксомоторну базу, що розміщувалась у Боєнському провулку (тепер вулиця І. Кудрі). В ній налічувалося близько 30 одиниць рухомого складу. В 1937 році автобусний парк Києва нараховував 60 автобусів, а в 1939 році вже близько 80.

Швидкими темпами розвивалось автобусне господарство міста в післявоєнні роки. Кількість перевезень пасажирів в 1967 році порівняно з 1947 роком збільшилась у 88 разів.

1990 року до послуг мешканців міста було 1686 автобусів, довжина автобусних маршрутів становила 884 км.

На сьогодні автобусна мережа КП "Київпастранс" охоплює 100 маршрутів, загальна довжина автобусних ліній становить 4500 км, з яких 1852 - міські. Основні автобусні перевезення в місті й приміській зоні здійснюють 8 автобусних парків КП "Київпастранс".

Автобус ЗіС-155. Випускався з 1949 по1957рр.

Автобус ЗіЛ-158. Випускався з 1957 по1970рр.

Автобус ЛіАЗ-677. Випускається з 1967р.

Автобус Ікарус-280. Випускається з 1977р.

Автобус ЛіАЗ-5256. Випускається з 1984р.

Автобус Mercedes-Benz-O305G.