Сьогодні в прес-центрі газети "Сегодня" відбувся круглий стіл на тему "Майбутнє київських маршруток", в якому взяли участь директор Департаменту транспортної інфраструктури Олександр Козловський, керівник Комунальної служби перевезень Сергій Савтир та керівники основних компаній-перевізників міста Києва. Присутні відповіли на запитання читачів газети "Сегодня" і обговорили такі актуальні теми, як технічний стан маршруток, безпека пасажирів, ціноутворення, пільги, взаємодія влади і приватних перевізників, проблеми з приміськими маршрутками, що не законно їздять по місту, а також обговорили, як зменшити затори в столиці України.
"Департамент транспортної інфраструктури пропонує орієнтуватися на прогресивний досвід європейських країн і рухатися в бік укрупнення громадського транспорту. Відмова від маленьких, не комфортних маршруток допоможе вирішити питання заторів на дорогах, бо великих маршруток знадобиться менше для обслуговування того ж пасажиропотоку, а також вирішить питання комфортного і більш безпечного перевезення пасажирів" - сказав Олександр Козловський, керівник Департаменту транспортної інфраструктури.
На сьогодні по Києву їздить 1900 маршрутних таксі, на 177 автобусних маршрутах загального користування, (32 приватних перевізника і КП «Київпастранс»). Приватні перевізники обслуговують 140 таксомоторних маршрутів на 1546 маршрутках. З 140 таксомоторних маршрутів на 32 маршрутах, що обслуговуються приватними перевізниками, використовуються 48 автобусів, які пристосовані для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями,
Завдяки проведенню конкурсу перевізників організатором пасажирських перевезень в Києві - Департаментом транспортної інфраструктури, з перевізниками були укладені договори про організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування м. Києва строком від 1 до 5 років. За цей час приватними перевізниками має бути придбано 314 нових сучасних маршруток, що становить 17% від загальної кількості автобусів, що працюють на таксомоторних маршрутах.
Серйозною проблемою для міста є те, що щодня по Києву курсує близько 5 000 нелегальних приватних перевізників. Мова йде про міжміські і приміські перевезення, які здійснюються без дозвільних документів. Але зараз Мінінфраструктури передає в управління київської влади всі автостанції, розміщені на території міста,і ситуація зміниться. Крім того, розібратися з незаконним паркуванням приміських маршруток і не тільки місту допоможе законопроект 22.28, в якому дозволяється використовувати евакуатори для боротьби з порушниками правил паркування.
Спільно з Київською облдержадміністрацією київська влада планує реалізувати проект з установки GPS-трекерів у всіх автобусах приміського та міжміського сполучення. Початок впровадження цієї програми заплановано на кінець 2015 року. Це виключить можливість легальних приміських перевізників самостійно продовжувати свої маршрути до центру міста. А всі автобуси, які не будуть підключені до системи моніторингу, залишаться нелегальними і з ними працюватимуть компетентні органи. Для вирішення цієї і багатьох інших проблем Києву необхідна муніципальна поліція.
Відео круглого столу "Майбутнє київських маршруток" ви можете побачити за посиланням http://conferences.segodnya.ua/marshrutki.html